a few from last trip out

Page 1 of 2 1, 2  Next

View previous topic View next topic Go down

a few from last trip out

Post by aussie18 on Tue 14 Jan 2014, 2:37 pm

[You must be registered and logged in to see this link.]

a quick weekender with the crazy one pete,
6.22 grams only had about 13 hours swing time so cannot wait to get back and sniff out a few more little nugg's.
next coolish weekend it's a goer
cheers
jase

_________________
get out there and get it
avatar
aussie18


Back to top Go down

Re: a few from last trip out

Post by Guest on Tue 14 Jan 2014, 3:13 pm

it keeps the blood flowin jase.

well done -- pays for petes beers--- lol! 

regards
oneday

Guest
Guest


Back to top Go down

Re: a few from last trip out

Post by aussie18 on Wed 15 Jan 2014, 2:36 pm

cheers ray
my best haul so far although still new to it all, definitely got the blood and mind ticking
the old bugger ended up with virtually identical tally, well to tell ya the truth he beat me by a nugget but I got him on weight by .1g haha.
I think pete covered his piss bill, well should have covered what he drank on the way there just.

_________________
get out there and get it
avatar
aussie18


Back to top Go down

Re: a few from last trip out

Post by Flying kiwi on Wed 15 Jan 2014, 5:00 pm

good work fellas  Cool 

_________________
Do not go where the path may lead,
Go instead where there is no path and leave a trail.
avatar
Flying kiwi


Back to top Go down

Re: a few from last trip out

Post by CrazyPete on Wed 15 Jan 2014, 6:04 pm

Yup  Wink  she was a goodun that weekend, some cracker bacon and eggs to fire the Hunt up in the mornin then into it  wegr 
Few detectin sessions broken by a few  kwdf  but the 1125ml Bundy lasted about an hour    shoulda took 2 bottles   jkihyig 
Tally was 11 each but yeah the young buck pipped me by 0.1 grm  Razz   onya Jase  cheers  Very Happy 

Cheffy Looks Hungover
[You must be registered and logged in to see this link.]

Wish i had a $1.00 for every time ive pulled in here
[You must be registered and logged in to see this link.]

[You must be registered and logged in to see this link.]

[You must be registered and logged in to see this link.]

Have to smash that spot as soon as the heat turns off for a day or two  hjjo

Pete
avatar
CrazyPete
Forum Admin


Back to top Go down

Re: a few from last trip out

Post by Guest on Wed 15 Jan 2014, 6:24 pm

don't ya just luv it--no spinny-

way to go fellas..just as well it doesn't rain pete --don't want u floating away again..

regards
oneday

Guest
Guest


Back to top Go down

Re: a few from last trip out

Post by NuggieDreamer on Wed 15 Jan 2014, 6:49 pm

Noice Work Boys, you've done it again!

Been saving them holidays... Waiting for Cloggs to squeeze out from under the Thumbalina!
avatar
NuggieDreamer


Back to top Go down

Re: a few from last trip out

Post by Smash_it on Wed 15 Jan 2014, 8:06 pm

Good work fellas.

Take that all day long.

Ryan.
avatar
Smash_it


Back to top Go down

Re: a few from last trip out

Post by martinjsto on Wed 15 Jan 2014, 10:29 pm

nuthing like the old greasy B and E on the open fire after a few the night b4.
then some gold to boot, good trip guys.
new job got me by the short and curleys for a while so the next trip 4 me may be at easter now.  Sad 

_________________
keep safe out there
Martin
avatar
martinjsto
Forum Admin


Back to top Go down

Re: a few from last trip out

Post by CrazyPete on Thu 16 Jan 2014, 5:47 am

Hey Jase  Cool 
Geez im a slow bugger  Razz just remembered ive got one of them free standing oz-trail shade thingies up at Cloggy's place
if we need it, i'll get him to pack it in his Tojo, hope he can come too..

_________________
l;wfh kwdf
avatar
CrazyPete
Forum Admin


Back to top Go down

Re: a few from last trip out

Post by AnnieL on Sat 18 Jan 2014, 7:45 am

Very nice nuggets there, Jase.!!  Well done fellas!
 cheers 

Annie

AnnieL


Back to top Go down

Re: a few from last trip out

Post by aussie18 on Sat 18 Jan 2014, 3:59 pm

thanks Annie
oz day weekend looks as good as it gets weather wise for a weekender in summer, that's if the forecast don't change to much hahaha.
looks like a low coming thru during the week so 30's isn't bad for this time off the year.
looks a goer pete, get the latest Wednesday evening mate and all good we gunna bash it again.
just hope those we left there have grown up a little hahaha

_________________
get out there and get it
avatar
aussie18


Back to top Go down

Re: a few from last trip out

Post by CrazyPete on Sun 19 Jan 2014, 11:56 am

Cheers Annie  Very Happy Always good to get out with mates and the gold is cream on top..

Yeah Jase its a bit all over the place weather wise at the mo so fingers crossed ay  Wink 
Way things are lookin mate this could be my last run in WA until me and the Lady can get back over next year..

_________________
l;wfh kwdf
avatar
CrazyPete
Forum Admin


Back to top Go down

Re: a few from last trip out

Post by goldstrijk on Wed 22 Jan 2014, 4:32 pm

Onya Guys, bloody nice nuggets, envious :-(
As Crazy and Aussie know I've been outta action
Can't go this aussie weekend, but there is going to be a lot of EMI with the storms comin thru
Crazy , if ya need that Gay's Bar mate just let me know hahaha

goldstrijk


Back to top Go down

Re: a few from last trip out

Post by Peaky on Thu 23 Jan 2014, 4:30 pm

 drunken  drunken Jase/Pete

See you out there  cheers  cheers  l;wfh  l;wfh  lweg 

Peaky


_________________
Next Step Could Be GOLD
avatar
Peaky


Back to top Go down

Re: a few from last trip out

Post by goldstrijk on Thu 23 Jan 2014, 5:08 pm

That must be crazy in his arm chair Hahaha

goldstrijk


Back to top Go down

Re: a few from last trip out

Post by NuggieDreamer on Thu 23 Jan 2014, 5:20 pm

Cloggsie nah,  lweg lweg 

...there's both of you buggers before you head butted Mother Earth! jkihyig 

Come On.. Let's Go, I'll get you out of Alcatraz before she wakes up!
I'm overdue for a blinder and need to open the account for 2014.
avatar
NuggieDreamer


Back to top Go down

Re: a few from last trip out

Post by CrazyPete on Thu 23 Jan 2014, 5:24 pm

Oi! ya cheeky sod (Cloggy)  Razz Razz Razz  and yeah thats me  cheers drunken Razz 

Sent through the coords Peaky all good bro Wink

Strijkie it's never to late mate, sendin you the coords too bro Wink


_________________
l;wfh kwdf
avatar
CrazyPete
Forum Admin


Back to top Go down

Re: a few from last trip out

Post by Peaky on Thu 23 Jan 2014, 8:22 pm

The Challange has been put out there boys

Would not be a trip with out you boys

Peaky

_________________
Next Step Could Be GOLD
avatar
Peaky


Back to top Go down

Re: a few from last trip out

Post by Guest on Thu 23 Jan 2014, 8:34 pm

I'd come and join u blokes but by all accounts I need a boat--heaps of rain and flooding yet nothing in Ktown--unbelievable..even the NW Coastal highway is blocked.

maybe around May if it stops raining inland--keep an eye on the 4 day forecast.

good luck u blokes..

regards
oneday

Guest
Guest


Back to top Go down

Re: a few from last trip out

Post by aussie18 on Thu 23 Jan 2014, 9:38 pm

looking forward to catching up peaky, great to hear you could make it on short notice.

sorry to hear you had to pull the pin strijky, next time mate.

all set pete, just a matter of loading up sat morn's and rustle that worlds greatest potato salad together haha.

might be a bit of drizzle on and off, late sunday night looks the worst off it.
got that feeling the photo's off the empty's will be more impressive then the gold pic's,
c yaz soon guy's.



_________________
get out there and get it
avatar
aussie18


Back to top Go down

Re: a few from last trip out

Post by aussie18 on Sat 25 Jan 2014, 11:54 am

well heading off in a hour, just had a look at latest weather and the 4cast has swung around to heavy rain and chance off thunder storms !!
this could be fun haha, we will be 100k's from the local 4cast so he's hoping we miss most of it.
better pack them floatie's just in case LOL.
cheers
jase

_________________
get out there and get it
avatar
aussie18


Back to top Go down

Re: a few from last trip out

Post by Guest on Sat 25 Jan 2014, 12:06 pm

good luck out there sounds like u r goin to need it just to stay dry.

regards
oneday

Guest
Guest


Back to top Go down

Re: a few from last trip out

Post by Bignuggs on Sat 25 Jan 2014, 2:10 pm

I vaguely remember someone saying it won't rain    lol!   and it wasn't me    Very Happy 

[You must be registered and logged in to see this link.]

_________________
Life is what you make it, always has been, always will be.
avatar
Bignuggs
Forum Admin


Back to top Go down

Re: a few from last trip out

Post by kaethe on Sat 25 Jan 2014, 6:29 pm

gorgeous picture. Swag, beercan and rain. I love it.

_________________
The secret of bliss isn't to do what you love but to love what you do.
avatar
kaethe


Back to top Go down

Page 1 of 2 1, 2  Next

View previous topic View next topic Back to top


 
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum